Administratiekantoor Even Meer

Het boekhoudkantoor die ervoor zorgt dat jij net even meer inzicht
krijgt in het financiële plaatje, net even meer ondersteuning
krijgt bij moeilijke financiële vraagstukken en net even meer kosten
kunt besparen door middel van creatief meedenken.

Financiële Administratie

  • Verwerken van alle
    financiële gegevens
  • Salarisadministratie
  • Opstellen tussentijdse rapportages
  • Opstellen begrotingen
  • Opstellen jaarrekening
  • Opstellen publicatiestukken

Belastingaangiftes

  • Omzetbelasting
  • Inkomstenbelasting
  • Vennootschapsbelasting
  • Dividendbelasting

Overige Werkzaamheden

  • Begeleiding startende onderneming
  • Begeleiding financieringsaanvraag
  • Belastingadvies

Mirjam Bulthuis

Mijn naam is Mirjam Bulthuis en sinds 2015 trotse eigenaresse
van Administratiekantoor Even Meer.

Na mijn HBO-studie accountancy heb ik 6 jaar ervaring op kunnen doen
bij een accountantskantoor. Om ook ervaring aan de kant van de ondernemer
op te doen heb ik 6 jaar gewerkt in het bedrijfsleven. Met deze ervaringen
had ik een rugzak vol gereedschap om succesvol een bedrijf op te starten.

Sinds november 2019 zat ik op het punt dat mijn klantenportefeuille groot
genoeg was om fulltime mijn energie te stoppen in het helpen van ondernemers
en particulieren.

Jaar ervaring

Bakkies koffie

Gelukkige klanten

Tarieven

Ik werk graag met vaste tarieven. Mogelijke vragen die je hebt
of adviezen die samenhangen met de administratie vallen in dit vaste tarief. Je komt hierbij niet voor verrassingen te staan.

Voordat we starten met onze samenwerking stellen we een pakket samen van diensten die jouw onderneming jaarlijks nodig heeft.
Aan de hand daarvan zal een tarief worden bepaald.

Vind hieronder een richtlijn met betrekking tot het vaste tarief*:

Omzet tot € 50.000 = € 60,- per maand
Omzet € 50.000 – € 100.000 = € 80,- per maand
Omzet € 100.000 – € 200.000 = € 120,- per maand
Omzet hoger dan € 200.000 in overleg

*Salarisadministratie zit hier niet bij inbegrepen.

Samenwerking

Ik kan snel schakelen, ben makkelijk in de omgang en heb een flexibele instelling, daarom pas ik mij graag aan, aan jouw wensen.

Zo kan ik de administratie verwerken bij jou op locatie,
waarbij je gelijk al je vragen kunt stellen en ik je kan laten zien
hoe de administratie ervoor staat. Mocht je het fijner vinden
eens per maand of kwartaal de administratie digitaal aan te leveren, werkt dat voor mij net zo goed.

EVEN MEER

Postadres:
Troubadourlaan 38
2694AS ‘s-Gravenzande

06 – 53 45 29 07

mirjam@evenmeer.com

 

KVK: 62590006

BTW id: NL001550942B89

 

Neem contact met mij op:

13 + 13 =